سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وطندار سیاسی-اجتماعی-ادبی
 
پیوندهای روزانه

تیم ملی فوتبال کشور، روز چهار شنبه در بازی فینال جنوب آسیا مقابل تیم هندوستان دو بر صفر جام قهرمانی را از آن خود کرد. با این پیروزی مردم درد کشیده آن کشور غر ق در شادی نمود.

رئیس جمهور کشور که مسابقه امروزی را از طریق تلویزیون تماشا می کرد و این پیروزی را بر مردم آن کشور تبریک گفت. در ضمن به جوانان و مردم سراسر کشور گفت: " جوانان ما نشان دادند  ملت ما توانایی پیشرفت و کامیابی را دارند."

حامد کرزی خاطر نشان کرد: جوانان ما ثابت ساختند که توانایی هر گونه مسابقه را دارند و وطن خود را به ترقی و افتخارات می رسانند. اضافه کرد؛ این پیروزی برای ما امید بزرگ است که افغانستان را به طرف ترقی و تعالی به پیش می برد و هیچ نیرویی نمی تواند مانع آن شود.

حامد کرزی خطاب به جوانان تیم ملی فوتبال کشور گفت که پرچم افغانستان در شانه های شماست، این پرچم را به افتخار بلند کرده و به اهتزاز درآورید.

همچنان رئیس جمهور کشور طی یک تماس تلفنی با یوسف کارگر سر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، پیروزی بازیکنان افغان را به وی و اعضای تیم ملی فوتبال افغانستان تبریک گفت.

قابل یادآوری است که تیم ملی فوتبال افغانستان در بازی های جنوب آسیا با شکست دو بر صفر هندوستان، به مقام قهرمانی این بازی ها دست یافت.

تیم ملی فوتبال افغانستان که با شکست تیم های بوتان، سریلانکا، تساوی با مالدیو و شکست نیپال به فینال رقابت های بازیهای جنوب آسیا راه یافته بود، با شکست هند، جام قهرمانی جنوب آسیا را بالای سر برد.

با توجه به صعود تیم ملی افغانستان به بازی فینال، رئیس جمهور کرزی به وزرای معارف، مالیه و انکشاف دهات دستور داد به خاطر تشویق هرچه بیشتر فوتبالیست های افغانستان، به نیپال سفر کنند و از نزدیک این مسابقه را تماشا کنند.
شایان ذکر است رئیس جمهور کرزی به دلیل بازی خوب دروازه بان تیم ملی، مبلغ
20 هزار دالر امریکایی به وی تحفه در نظر گرفته است.

در همین حال وزارت مالیه اعلام کرده بود که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال در این مسابقه به هریک از بازیکنان یک آپارتمان دولتی پاداش داده می شود.

وطندار، به نوبه خود این پیروزی ملی پوشان را با بازی کنان تیم ملی و مردم آن کشور تبریک گفته، و آرزوی موفقیت برایتان می کند. اظهار امیدواری میکند که این پیروزی و پیروزیهای دیگر ملی پوشان موجب شادی مردم غم دیده ما گردد و باعث اتحاد و انسجام اقوام و قبایل شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



برچسب‌ها:
[ شنبه 92/6/23 ] [ 12:42 عصر ] [ کریمی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

به وبلاک وطندار خوش آمدید
درباره وبلاگ

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :6
کل بازدید :77444
اوقات شرعی

)http://golaviz.ir/?p=11 گل آویز