سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وطندار سیاسی-اجتماعی-ادبی
 
پیوندهای روزانه

بار دیگر احساسات مسلمانان جهان و وجدان­های بیدار انسانها از اهانت آشکار جبهه فرهنگی غرب و صهیونیزم به پیامبر رحمت و مهربانی و موعود ادیان گذشته حضرت محمد مصطفی(ص) جریحه­دار گردید. این رفتار مجرمانه در کشور به اصطلاع مهد تمدن غرب و حقوق بشر؛ یعنی فرانسه صورت گرفته است. با این گونه اعمال زشت و نابخردانه، شعار آزادی بیان، عقیده و مذهب در تمام اروپا بالخصوص در فرانسته تمسخر آمیز است . اگر چه برای مسلمانان و آگاهان عالم روشن است که«در زنجیر? توهین به مقدسات اسلامی با هدف کوبیدن مسلمانان و تطهیر صهیونیست صورت می­گیرد.»

بر آزادی خواهان و مجامع علمی جهان است که با اهانت کنندگان به پیامبر عظیم الشان اسلام برخورد جدی و قاطع داشته باشند تا قلم­های ضد اسلام و مزدوران و ابسته به بنگاه­های سرمایه­داران صهیونیستی ، دست از این رفتار بی­ادبانه و سخیف بردارند این رفتار مجرمانه همانند اعمال گروه­های تروریستی تکفیری نزد هم? ادیان و فرق اسلامی محکوم است.

انجمن فرهنگی ادبی نیستان با محکومیت این رفتار و قیحانه از هم? مسلمانان، فرهنگیان و نسل آگاه و پرشور جهان اسلام می­خواهد در برابر این جهالت مدرن موضع قاطعانه و روشن در پیش گیرند.

                                                انجمن فرهنگی ادب نیستان

                                                     27/10/93

 



برچسب‌ها:
[ دوشنبه 93/11/6 ] [ 9:58 صبح ] [ کریمی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

به وبلاک وطندار خوش آمدید
درباره وبلاگ

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :47
کل بازدید :77343
اوقات شرعی

)http://golaviz.ir/?p=11 گل آویز