سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وطندار سیاسی-اجتماعی-ادبی
 
پیوندهای روزانه

برکناری آقای احمدی از سمت معاونت والی ولایت غزنی به جرم پاکی، صداقت، عدالت و با مردم بودن و در کنار مردم بودن از سوی و از سوی دیگر به خاطر تعصب جاهلیت مدرن اشرف غنی از کار برکنار شد.

به‌حق افرادی در بدنه‌ای دولت به‌ظاهر دمکراسی اشرف خان می‌تواند جای پا داشته باشد که خودفروش، دلال، وند زن، نیرنگ‌باز، دروغ‌گو، دغل‌کار و ... باشد و با حیله و نیرنک و هزاران وعده و وعید و مردم فریبی بر اریکه­ی قدرت تکیه دادند و تمامی وعده و وعیدهای مردمی را فراموش کردند.  

چه قدر مسئولین ما قابل‌ترحم و بی‌چاره و بدبخت‌اند که همه‌چیز را قدرت، مکنت و ثروت می‌دانند. شهوت قدرت آن‌ها را اَبَل و کج بین کرده است، به‌جای اینکه قاتلین را تنبه کنند، وارثین مقتولین را تنبه می‌کنند و به‌جای اینکه به مردم خدمت کنند به آنان خیانت روا می‌دارند.

باید افراد شایسته مانند احمدی و همسال احمدی در چنین دولت جایگاه نداشته باشند! چون پاک زیستن، پاک گشتند و پاک خوردند، هرگز جایگاهش در بدنه? چنین دولت نخواهد بود. او و همسال او دولتی را که غرق در منجلاب، فساد و بدبختی دست و پنجه می­زد، قبل از این باید سه طلاقه می­کرد؛ تاآلودگیهای چنین دولت دامن گیر وی نگردد.

 



برچسب‌ها:
[ چهارشنبه 94/10/16 ] [ 7:47 عصر ] [ کریمی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

به وبلاک وطندار خوش آمدید
درباره وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :9
کل بازدید :77295
اوقات شرعی

)http://golaviz.ir/?p=11 گل آویز